20 Ağustos 2007 Pazartesi

amerikada ticket canavari olmak

Arkadaslar demisti zaten, sen bi kere ticket yedin artik iflah olmazsin. Dun aksam uzeri trafigin oldukca yogun oldugu saatlerde eve dogru giderken ( zaten topu topu 4 mil yol gidiyoruz ) her zaman dondugum bir sokaktan donmemle polisi arkamda gormem bir oldu. Bu sefer ne yaptik dedim kendi kendime. Bu sefer polis ne yaptigimi neden yaptigimi bile konusmama firsat vermeden yanlis yerde sinyal verdigimi bahane edip ehliyetimi ve ruhsatimi istedi. Ehliyetimi alip arabasina gitmesi ve elinde trafik cezasiyla donmesi iki dakika ya surdu ya surmedi. Elime ticket I tutusturdugu gibi basti gitti. Ben elimde mahkeme kagidiyla kalakaldim. Eve gidip cezamin 85 dolar oldugunu ve arkadaslarla konusunca tamamen keyfi bir ceza oldugu sonucuna vardik. Bilmiyorum, mahkeme ayin 27sinde. Aklimdan mahkemeye cikmak geliyor ama yogun program icierisinde firsat bulur muyum bilmiyorum. Ama new jersey’de Maryland plakali arabayla dolastigim surece sanirim butun polisler icin cantada keklik olmaya devam edicem. Burdan amerikaya gelmeyi dusunenlere bir ikaz: new jersey’de yasamayi bir kez daha dusunun!